Reference

Obnovujeme služby Tooway po kybernetickém útoku na infrastrukturu KA-SAT a modemy uživatelů, který nastal podivnou shodou okolností 24.2.2022 brzy ráno při přepadení Ukrajiny ruskou armádou.

Už nám píší první zákazníci: 18.3.2022 –  “Dobré odpoledne, hlásím, že je internet opět funkční. Vážím si vašeho skvělého přístupu při řešení problému, informovanosti a rychlosti. Modemy (včetně modemu p. Hančíka) odešlu co nejdříve. Díky, J.K. Dolní Oldříš

24.3.2022: Dobrý den, oznamuji, že jsme on-line. Děkuji a zvláště musím poděkovat Vašim technikům, že měli při stále se nedařící aktivaci trpělivost s mími telefonáty. Musím jestě říci, že všechno špatné je pro něco dobré. Díky novému nastavení antény dosahujeme hodnot kterých jsme před tím nedosahovali. Zítra odešlu zpět ten druhý modem. Děkuji s pozdravem J.

Někdy je třeba “vyladit” domácí síť. Dne 18.6.2021 nám zákazník napsal: Dobrý den, po jednom celém dni zkoušení si dovoluji vyjádřit spokojenost nad pomocí Vaší podpory, konkrétně p. L.I. (doufám, že jsem nezkomolil jeho jméno). Včera se mu podařilo zprovoznit napojení SB2+ na router ASUS a já dále připojil i dva extendery ASUS, takže mám zase pokrytí i na dvorku, a to dokonce lepší než dříve. Co se týče rychlosti po kabelu, i ta je lepší. A to nejen na Chromu, ale i na Firefoxu (osekal jsem různé doplňky, které ho možná zpomalovaly). Wi-fi je podstatně rychlejší. Takže souhrn:díky, vše (zatím 🙂 ) funguje k mé spokojenosti, není třeba nic dalšího (zatím 🙂 ) měnit. zdraví J.K.

I přes moudré komentáře některých lidí na facebooku o nepoužitelnosti  naší služby jsou i tací, kteří to vidí jinak:

19.1.2021 píše zákaznice: Dobrý den, Chtěla bych Vás poprosit o znovu vytvoření smlouvy na připojení internetu pro naší firmu na adrese XXXX, YYYYY. Iniciále dle předchozí smlouvy. Jsme bývalý zákazník Pxxxx, s.r.o.. Přecházíme k Vám zpět z důvodu nespokojenosti s internetem od XY (šlo o mobilního operátora). Produktová služba: UL_SAT 20 ( https://intv.cz/cenik-satelitniho-internetu-tooway/ )

20.10.2020 Zákazník J.T. ze Srbské nám píše: Dobrý den, z hlediska vývoje situace zavřených škol, jsem donucen touto cestou zajistit dětem skrze vzdálenou výuku přes internet kvalitnější a stálejší spojení než nám poskytuje neochotná mafiánská firma O2. Proto Vás zadám o opětovné zapojeni mého satelitního internetu v tarifu za 1631,- Kč/měsíc 

16.10.2020 – zákazník K. Š. ze Staré Huti (u Dobříše) dnes vyjádřil spokojenost s rychlou reakcí INTV na jeho problém s vyčerpanými daty a za kvalifikovanou pomoc při analýze jejich čerpání.

Spokojená je i paní Helena: Dobrý den, ano, zaregistrovala a mile mi to překvapilo, mnohokrát děkuji! Přeji krásný den. Helena L.

8. 2020 Dobrý den, Tímto potvrzuji, že dnešní půlnocí bude Vaše služba změněna z EuroBroadband Home 10 na EuroBroadband Home 10 DSD, s limitem dat 20 GB, rychlostí připojení až 27/6 Mbps. Zřejmě jste zaregistrovala, že v sobotu 29.8.2020 jsme Vám přidali datový balíček 5 GB (zdarma), protože při poslání žádosti o změnu služby jste již měla vyčerpaný měsíční limit, tak abyste nebyla o víkendu bez internetu. Tyto balíčky zdarma nám Poskytovatel umožnil přidělovat zákazníkům 1 x měsíčně v souvislosti se zvýšenou potřebou dat kvůli pandemii covid-19, akce však zřejmě dnes skončí. Byla jste tak asi poslední, komu jsme mohli data zdarma navýšit.

23.8.2020 Charlie píše:Děkuji za služby od vás jsem velmi spokojen

Dobrý den, Tímto potvrzuji, že dnešní půlnocí bude Vaše služba změněna z EuroBroadband Home 10 na EuroBroadband Home 30, s limitem dat 30 GB, rychlostí připojení až 16/3 Mbps a měsíční cenou 648 Kč + DPH:

Chválí nás i zahraniční uživatelé:

1.5.2020: Thank you Pavel. Excellent, as usual. Best wishes. Roger 

Hello Roger, I confirm the requested data volume increase by 30 GB will be implemented as of today’s midnight. It will be valid until midnight of 9 May 2020. To help our customers overcome the covid-related restrictions, we support them by 50 percent discount on additional data. Therefore, in the next invoice you will be charged the additional fee of 300 CZK + VAT only.  Also, now in the “corona” time, once a monthly cycle you are entitled to request a free 5 GB volume booster. For that, you can call our 24/7 helpdesk: +420 236 040 292. So, you can call before 9 May for the first one, starting 10 May for another one. This promo was approved for the period until 31 May 2020, it can be extended, though. Best regards, Pavel

Dear Pavel, Being at home has increased my use of home internet and I am approaching my limit now. Please add 30gb to my capacity as you did at Christmas and invoice me as usual. Thanks and best wishes. Roger Coates 

Naše zákaznice I.S. z Pelíkovic reaguje vtipně na promo akci: Dobrý den, dnes a denně, velebím Alláha, že vás a vaší službu seslal. Vaše společnost se směle může rovnat s obdobou západní vyspělé země, což je velmi , vzácné a ojedinělé v tomto feudálním bolševizmu. S pozdravem kapitalizmu 3x zdar ….

Většinu zákazníků máme v ČR, ale máme i celou řadu instalací po Evropě. Tento náš spokojený zákazník nám píše až z Algeciras ve Španělsku:
Dakujem za upozornenie, s Vasou sluzbou som nadmieru spokojny a suhlasim aj s vyssou cenou, ktora je po zvyhodnenej akcii. Zmluvu s podpisom si stiahnem, podpisem a obratom Vam poslem .Zaplatene budete mat co najskor zajtra ,len prevediem peniaze. Za sluzbu dakujem .
Spokojny zakaznik.
MVDr.J. S. ml.
12.11.2018

Vážení, rád bych Váš požádal o sezonní ukončení služby Tooway Konnect 30 DSD a to ke dni 13.11.2018. Služba byla i tento rok absolutně bez problémů a budu se těšit na spolupráci s Vámi i v roce 2019. Děkuji a s pozdravem ZK

M.V. Břeclav 18.10.2018: Dobrý den paní F., pane P. Dnešním dnem jsem ukončil mé sezónní připojení k satelitnímu internetu. Žádám tímto o zaslání faktury za měsíc říjen. Příští rok na jaře se opět zkontaktujeme a dohodneme se na opětovném připojení. Tímto bych chtěl poděkovat za dosavadní bezchybnou spolupráci a těším se na další:-) Přeji příjemný zbytek dne a víkend:-)

Dne 15.10.2018 jeden z významných korporátních zákazníků vyjádřil spokojenost s přechodem na novou službu řady Tooway Konnect Pro. Tyto služby jsou výrazně lepší a také levnější než předchozí generace:
“Dobrý den, Změna tarifu proběhla v pořádku. Vše funkční. Děkuji za Vaši ochotu. S pozdravem / Best regards J.B, MND Drilling & Services a.s.”

Požadavek zákazníka 8.10.2018:
chystám se k odjezdu a budu prosit o deaktivaci internetu od pulnoci 16 října 2018. jinak sem moc spokojená,že to vše funguje a je internet stále k dispozici, Děkuji. V.S.

Naši zákazníci instalují Tooway buď svépomocí, nebo si objednají „instalaci na klíč“. Např. 18.8.2018 naši technici instalovali Tooway u paní B.D., Zásmuky, Kolínsko. Vzápětí poslala na firmu SMS: „Skvělá práce. Vše funguje. Technici skvělí. Děkujeme.“

Naši zákazníci jsou spokojeni nejen s technickými parametry služby Tooway, ale i s podporou, které se jim dostává (takovýchto reakcí dostáváme spousty, níže je jen jedna z nich):
Dobry den, zadam o navyseni sluzby na Konect 30 po telefonické domluvě,
Děkuji za výbornou podporu.
J.M., ABSTRACT s.r.o.

Kromě stálých zákazníků máme spoustu těch sezonních, jsou to chataři a chalupáři, většinou v ČR. Ale máme sezonní „chalupáře“ i v Chorvatsku, Španělsku, Řecku a dalších zemích. Jednoho i v Bulharsku, v pohoří Rodopy. Po skončení „dovolené 2018“ nám napsal: Dobry den. Dnes vecer odinstaluji satelitni internet. Fungovat perfektne. Lopata f-a LOPA Translations

Komunikace se zákazníkem 11.7.2018:

Dotaz: Dobrý den pane inženýre, děkujeme za zaslaný scan smlouvy. Nyní máme nastaveno platbu na 605,- Kč měsíčně, bojíme se, abychom data nepřečerpali a pak nedopláceli, prosím, lze prověřit stav čerpání našich dat a to, zda se stále “vejdeme” do stanoveného paušálu?

Odpověď: Dobrý den, paní Šperlová, nemusíte mít žádné obavy – „my nejsme jako oni!“ Když vyčerpáte měsíční limit dat 10 GB, neplatíte žádná data navíc, jen se Vám rychlost připojení sníží na 1/1 Mbps a fungujete dál. Ve Vašem případě v tomto režimu snížené rychlosti (FUP) zřejmě fungujete po větší část měsíce, protože k dnešnímu dni – prakticky v polovině měsíčního cyklu – už máte spotřebováno přes 40 GB dat. Viz obrázek níže. Platit však i tentokrát budete oněch 605 Kč vč. DPH. V případě dalších dotazů jsem k dispozici.Reakce zákazníka:  Dobrý den,děkujeme za informaci, velmi nás Váš přístup těší. Nicméně i tak zavedeme opatření, aby spotřeba dat klesla.
Přeji hezký den.
Jana Šperlová Svatošky

Advanced Radio Telemetry, červenec 2018: Děkuji za perfektní službu. M.O. ředitel.

V.M Břeclav, květen 2018: Chtěl bych dodatečně moc poděkovat za Váš přístup a rychlost s jakou jste zařídil instalaci. Mimochodem pan Šlégl s kolegou jsou profíci na svém místě a pohodoví chlapíci 👏 Jsem prozatím se zařízením navýsost spokojen – viz. “zatěžkávací” zkouška uplynulých dní se zataženou oblohou s bouřkovými mraky. Těším se na další spolupráci s Vámi, potažmo firmou INTV 👍 .

J.H. Duben 2018 : Dobrý večer, Děkuji za informaci a rychlost…. V následujících dnech Vám dovedu dalšího klienta z naší ubohé lokality….Který jako dříve já je u O2 na ubohém ADSL 0,5 MB a zase jim to nainstaluji jako sousedům, již mám praxi ( lokalita také Dolní Smržov).

Z.K.: Zdravím pane inženýre,žádám vás o vypnutí sezonního připojení internetu a to počínaje půlnocí ve čtvrtek 7.12.20017. Díky za vyřízení a snad,budu-li relativně zdráv v březnu zase rád využiju Vašich služeb se kterými jsem byl opět navýsost spokojen.

J.D.: Dobrý den,chtěla jsem vám poděkovat za satelit-internet. Vše funguje bezvadně. Díky vám. Krásný den.

L.K.: S potěšením Vám oznamuji, že jsem nainstaloval a aktivoval, Vaší službu. K mému překvapení, jede VPN lépe než s původním připojením.

V.S.: Budu prosit o sezónní vypojení internetu k půlnoci 15.října 2017. Jinak vše funguje perfektně a jsme velmi spokojeni a moc rádi, že konečně po letech neúspěchu díky Vám a Vaší společnosti máme internet v naší zapeklité lokalitě.

Od Tooway k LTE a zpět: již několik zákazníků nám v roce 2017 vypovědělo službu s poděkováním a s tím, že v jejich lokalitě operátor spouští LTE. No časem se jich několik vrátilo s tím, že LTE v jejich končinách je přes všechny deklarace o pokrytí a rychlostech výrazně horší, než internet přes satelit Tooway, který má všude stejný signál a všude stejné přenosové rychlosti.

T.A.: (září 2017) před měsícem jsem ukončil smlouvu s Vaší společností, protože konkurence nabídla teoreticky rychlejší připojení za méně peněz a ještě bez omezení dat. Bohužel jejich služba fungovala dle slibovaných parametrů pouze dva měsíce a nyní po opakovaných výpadcích připojení mi sdělili, že vysílač je přetížený, protože nepočítali s takovou poptávkou a navýšení kapacity je v nedohlednu. Naštěstí jsem hardware nechal na místě, proto Vás prosím o znovu aktivaci posledně užívané služby, to bylo, tuším, Tooway Open 15.

J.N. s.r.o. (4-276/2016Zákoutí 13, Blatno nové připojení je v pořádku. Trošku to tady na horách fouká a stále sněží, přesto je připojení stabilní. Děkuji za perfektní servis a profesionální jednání.

JIPRO-CASH s.r.o. (4-258/2011) Chřibská  Již řadu let využíváme služby satelitního internetového připojení v našem Domově Potoky, který poskytuje sociální službu domova se zvláštním režimem v Chřibské pro 70 klientů. V rámci našeho umístění v krásné přírodě Českého Švýcarska a Lužických hor máme složitější přístup k internetu. Vaše služba nám umožňuje stabilně komunikovat elektronicky s okolním světem. Velmi si ceníme vstřícnosti, kterou jste vůči našemu Domovu projevili při stanovení ceny za službu Tooway Infinite Static IP. Děkujeme za podporu a těšíme se na dlouhodobou spolupráci. Ať se Vám daří a máte stejné štěstí na partnery.

Antik staré dřevo (4-436/2014) Heřmanův Městec   VÝBORNÉ PŘIPOJENÍ dáváme 5*, připojení k internetu jsem měl od více nejmenovaných dodavatelů, ale ani s jedním jsem nebyl spokojen. Toto připojení není úplně nejlevnější varianta, ale raději si připlatím za VYNIKAJÍCÍ SLUŽBU, než abych se rozčiloval s pomalým načítáním nebo chybou připojení. Od doby co mám připojení od INTV, se mi nic takového nestalo. Vše funguje jak má. Proto Vám patří velké DÍK.

Lesovna Žofín (4-364-2015) Pohorská Ves  V průběhu 9 let třetí společnost. Satelitní připojení – naprosto nejlepší!

R.W. (4-378/2011) Županovice  We are very happy.

J.F. (4-290/2016) Vápenná   Ve čtvrtek minulý týden mi pánové od fy Temo (smluvní partner společnosti INTV provádějící instalace na klíč) instalovali zařízení Tooway (byli perfektní).  Od té doby si konečně užívám internetu, škoda že jsme o vás nevěděli dřív.  Jsem rád, když vidím profíky. Všechny palce nahoru.

Auto Elso (4-260/2012) Horní Maxov  Kvalitní a spolehlivé připojení.

R.H. (4-240/2012) Černé Voděrady  Satelitní internet máme v lokalitě, kde není GSM signál ani dráty nikoho jiného. WiFi z vesnice k nám nevidí, takže rádi využíváme satelit. Doporučuji

TICARA (4-418/2015) Buchlovice   Internetové připojení od INTV jsem zvolil proto, že bydlíme daleko od města v lesích, kde není téměř žádný signál mobilních operátorů., natož kabelové připojení. Satelitní komplet jsem podle jednoduchého návodu nainstaloval sám a vše sám nastavil. Přístup společnosti z obchodního i servisního hlediska je v dnešní době nadprůměrný. Satelitní spojení je sice dražší, ale připojíte se i tam, kde by jste to čekali nejméně . Služba má výpadky jen velmi zřídka a na velmi krátkou dobu. Službu i společnost INTV doporučuji.

J.H. (4-296/2012) Kersko – Velice vstřícné a slušné jednání od všech zaměstnanců INTV, s kterými jsem se po dobu využívání služby setkal.

R.P. (4-496/2013) Lubno – Výhoda – pro odlehlé oblasti – samota, polosamota s omezeným či žádným výběrem připojení. Nevýhoda – pořizovací náklady, cena za poskytnutou službu mi nepřijde adekvátní rychlosti a kvalitě v porovnání s konkurencí.

J.L. (4-262/2012) Dolní Smržov – Se službami INTV jsem spokojena, jsou tam vždy milí, vstřícní a ochotní kdykoliv pomoci. Žiji v lese na samotě a je to jediný způsob, jak mít internet.

A.H. (4-368/2014) Sadská – Vše funguje velice dobře, jedinou nevýhodou je častá změna češtiny do italštiny při některých odkazech na webu. (Způsobeno IP adresou z IP rozsahu providera – Itálie – problém vysvětlen v sekci http://intv.cz/caste-dotazy/ )

V.V. (4-380/2014) Fojtov – Spolehlivé připojení, které bohužel  nabízí malý objem dat za relativně vyšší cenu.

I.L. (4-340/2014) Milbohov – rychlost připojení mi vyhovuje, na delší odezvu jsem si zvykl, ale na co si zvyknout nelze je omezení objemu dat. Vámi poskytovanou službu využívám pouze z důvodu, že jiné připojení v naší lokalitě není.

J.R. (4-488/2013) Novotnův Dvůr – I přes to, že nyní budu ukončovat smlouvu, byl jsem s poskytovanými službami v celku spokojen. Pokud není v lokalitě dostupná jiná možnost internetu, je super mít k dispozici tuto variantu, která umožní připojení k internetu.

I.S. (4-286/2012) Pelíkovice – Bohužel v 21.století je pro nás jediná možná dostupná  alternativa  a to připojení  na satelitní  internet. Nemáme ani signál na mobilní telefon natož jeho internet.  Se službami INTV jsme velmi spokojeni. Doporučujeme.

EDUCANET  (4-400/2013) Milešov  Se službou společnosti INTV jsem spokojená, funguje bez problémů

WEST MEDIA (4-248/2015) – DinoPark Košice Samoinstalace jednoduchá, funkčnost perfektní (až na omezování rychlosti určitých služeb/portů) spokojenost

B.A.L  (4-440/2013) Liberk-Bělá   Se satelitním připojením společnosti INTV a službami Tooway jsem spokojen.

JK Animals (4-362/2012) Morávka   Službou Tooway jsem vyřešil problém s připojením na odlehlé samotě v Beskydech. Byl jsem velmi překvapen kvalitou a rychlostí datového spojení v poměru k ceně za tuto službu. Oceňuji také možnost vlastní instalace s jednoduchým návodem.

Montáže Brož (4-522/2013) služba využívaná v rámci Evropy  Se službami společnosti INTV jsme spokojeni a to nejen v oblasti obchodní, ale též servisní. Vše co potřebujeme, vždy vyřešíme okamžitě.