Proč volat operátorovi?

Také se Vám stalo, že jste potřebovali vyřešit nějaký problém s Vaším operátorem?

Telefon nejdříve několik minut vyzvání, následně jste vyzváni použít kombinaci jedniček, dvojek …na Vaší klávesnici (pokud možno s podporou „líbezné“ hudební těžce identifikovatelné produkce, občas přerušené hlášením, že všichni naši operátoři řeší zákazníky, kteří se dovolali před Vámi. Vydržíte-li čekat, tak se probojujete k někomu, kdo Vás nejdříve upozorní na skutečnost, že se hovor monitoruje. Následně dostanete přednášku o právech společnosti, kterou jste si dovolil kontaktovat a několik dalších atraktivních a neodolatelných nabídek na nové produkty, bez kterých Váš život ztrácí smysl. V samotném závěru zjistíte, že Váš problém není osoba na druhé straně vyřešit a pokusí se Vás přepojit na oprávněnou osobu, která buď není v kanceláři, nebo řeší zákazníky, kteří se dovolali před Vámi …

Pro někoho takový hluboký zážitek, že podobné martyrium nehodlá vícekrát podstoupit.

Ubezpečujeme Vás, že u nás tento způsob komunikace nezažijete. Máme dohledové pracoviště (+420 236 040 292, +420 724 963 302 operator@intv.cz), které pracuje v režimu 24/7/365 a v případě zavolání si troufám tvrdit, že během několika málo okamžiků budete hovořit s konkrétní osobou, která bude schopná Vám pomoci při řešení Vašeho problému. Náš operátor se Vám představí jménem – žádná anonymita.

Proč Vám doporučuji kontaktovat operátora a ne člověka, který s Vámi komunikoval v době, kdy se připravoval a uzavíral smluvní vztah?

Je to především z toho důvodu, že operátor má k dispozici nástroje, kdy může okamžitě identifikovat zdroj Vašeho problému, jakož i nástroje jak problém rychle odstranit (doplnění dat, pomoc s případnou kontrolou nastavení parametrů satelitního připojení, event. Vašeho PC, routeru …).

Samozřejmě, kolega, který s Vámi komunikoval při přípravě smlouvy, může výše uvedené úkony realizovat taktéž, avšak za předpokladu, že má u sebe PC s potřebnými daty a připojení k internetu. Jeho role a odborné znalosti jsou však zaměřeny především na jinou činnost. Na druhou stranu, odborné znalosti, ale především zkušenosti operátora jsou zárukou toho, že Vám bude poskytnuta patřičná podpora.

Co říci závěrem?

V tomto nejsme jako ti „jiní“ neschováváme se za anonymitu a reagujeme okamžitě. Podmínkou toho, aby Vaše pomoc byla včasná a účinná je však to, že budete volat na to správné místo.

Vždy každému zákazníkovi radíme: „zjistíte-li jakýkoliv nestandardní stav s Vaší službou, obraťte se okamžitě na naše operátory. Ti jediní jsou schopni pro Vás udělat maximum a to ihned“. Konstatování, že Vám služba před měsícem nechodila tak, jak měla, už danou situaci nijak neovlivní.

Operátor INTV: +420 236 040 292; +420 724 963 302, operator@intv.cz